PES MEE BANDUNG MAK PON

PES MEE BANDUNG MAK PON

Saturday, January 4, 2014

REWIND - Ultraman fly to Malaysia

Assalamualaikum, arini aku terlebih rajin lak nk post sampai 2 entri dalam satu hari. Bydeway, klau korang suka game Candy Crush Saga tapi tak suka tunggu nyawa renew lambat sgt so korang bole usha entri sebelum ni Candy Crush Saga - cara nak cheat & dapat x-tra lives on the spot OK?

Entri kali ni saje je aku nk share pengalaman tgk Ultraman pada tahun 2012. Masa tu Paradigm Mall baru je bukak, alang2 excited nk tgk shopping mall terbaru bole tgk sekali Ultraman kan kan? tipu la klau yang dah tua2 bangka cam aku ni xpenah tgk Ultraman masa kecik2 dulu mcm Ultraman Taro & Ultraman Ace kan kan?

(Ingat lagi lagu tema Ultraman Ace ni? terngiang2 smpi skrang ni)


(Ultraman Taro pun fav aku bhai..perghhh!!)

Ok la, xnk bebel panjag sgt so just biarkan gamba yang aku snap sendiri menceritakan segalanya. Enjoy the pictures!!

























Aku suka pergi event2 yang camni. yela bkn senang nk tgk depan mata kan? klau event Cosplay pun aku suka tgk tp xdela smpi nak join sekaki. segan katanyer haha!! InsyaAllah klau ada masa aku post pasal aku tgk event Cosplay pulak nti OK? C u later guys!!

No comments:

Post a Comment