PES MEE BANDUNG MAK PON

PES MEE BANDUNG MAK PON

Saturday, November 16, 2013

Mengisi perot yang kebuluran

Assalamualaikum, almost terlupa bhai arini ada jemputan Kenduri Aqiqah & Kesyukuran umah kazen aku kat area Presint 11. Nasib baik la ada org sindir halusssssss punyer kat WhatsApp soh dtg cpt!! haha.. bukti? tgk screenshot kat bwh ni..

(Bedesup aku pi siap2 nk g kenduri tu, yela dh kena perli kan? hehe)


So, dgn sepantas kilat pi mandi one more time sbb keti dh berpeluh-peluh (masam2 manja baunya), tapi dlm umah ada org gila (housemate) snap pic senyap2 masa aku baru kuar bilik mandi!! (maaf klau korang bwh umo lg..18SX ckit..hahahahaha!!)

(Jgn tenung lama2, kang mata tembet)


Masa tgh nk bersiap2 tu mmg nk cpt gler bhai. Iron baju melayu pn ala kadar je sbb masa tu dh kol 1.30 ptg & aku lak jenis xsuka baju nmpk kedut so gigih pergi gosok walaupun dh lewat!! so tadaaaaa..anak teruna dh settle bersiap dlm 10 min je..org lelaki kan ringkas2 je..sarung baju & seluar siap!!

(sempat lagi posing muka suci walaupun dah lambat..hehe)


So drive la kete dr arah Presint 15 menghala ke Presint 11 sepantas kilat (nampak camera AES dan dan slow kan kete). Sampai sana cari parking xde pulak. 2 kali pusing baru jumpa parking. So terus masuk dlm umah kazen, salam2 bagai & terus gelabah cari makanan sbb KEBULURAN!!




Nak tgk lauk pe yg aku sempat cekau? 

(Menggunung kan lauk yg aku bedal? perot gorilla kan..haha!!)


Sambil mkn borak2 ngan sedara-mara pastu copy movie HD from my sempoi kazen & snap pic sana-sini kemeriahan suasana kenduri-kendara bersama family etc..check it out bebeh!!
















Time nk blk tetiba hujan la pulak selebat-lebat alam. sejuk gler bhai time tu tp yg xbest nyer lecak sana-sini tp xpe itu kan nikmat Allah turunkan hujan & dugaan Allah sbb basah lecak sana-sini (ada gaya ustaz bg tazkirah x? haha). Ok la, later aku post entri lain klau sempat sbb Isnin nti aku & family nk pergi interview kat US Embassy kat KL. nti aku share pengalaman nk buat visa ke US ok? c u later guys!!

2 comments:

  1. asal abg tk upload byk2 gmbr baby kak sabariah? akak tk puas lgi tgk gmbr baby die.. huhu

    ReplyDelete
  2. haha..masalah nyer pic tu je sempat snap. smlm dok bz borak camner nk jwb soalan interview kat US Embassy tu ngan kak ti, kak nim & abg shahrul..haha..ssh la nk update blog pasal wat visa US tu sbb fon semua kena tgl kat guard..

    ReplyDelete